יום ראשון, 6 במרץ 2011

אילו הייתי חרדי...

אילו הייתי חרדי...
- סביר להניח שלא הייתי כותב בלוג שמבקר רבנים.
- ספק רב אם הילדים שלי היו מתקבלים למוסדות חינוך.
- לא היה לי ספק שמאמר המערכת של "מעייני הישועה" בדבר מחנות ההשמדה נכתב כדי למשוך תשומת לב לקראת סגירת תקציבי הפרסום של השנה האזרחית החדשה.
- הייתי בטוח שרק חוזר בתשובה היה מסוגל לכתוב את אותו מאמר מערכת.
- "מעייני הישועה" היה בשבילי בכלל שם של בית חולים (או בית רפואה, אם הייתי חב"דניק).
- הייתי מחפש אחר העסקן שהחתים את הרבנים על מכתב התמיכה בקצב ללא ידיעתם.
- אין סיכוי שמישהו שהייתי מכבד כרב היה כותב על קצב "נשיאנו".
- אם רב היה כותב לקצב שהוא מכבד אותו "כאז כן עתה" – זו לא היתה מחמאה.
- אין סיכוי בעולם שהייתי מכנה את דוד סתו בתואר רב, לעומת זאת לבעל המכולת בודאי אקרא ר' יעקב.
- הייתי מסוגל להסביר לכם את הצדק שבמכתב הרבנים בעד אליאור חן, ובאותה נשימה מדוע ה"רבנים" שתמכו בקצב הם חבורה שלא מבינה כלום.
- הייתי יכול לכתוב מאמר שמסביר מדוע המדינה שמממנת מוסדות תורה רבים בעצם דומה לפריץ הפולני.
- יש סיכוי שהייתי מנוי על עיתון חרדי וחושב שאני מנוי על עיתון.
- מסיבה לא ברורה, כנראה שלא הייתי קורא לבן שלי "חגי".
- אף אחד לא היה חושב לקרוא לי "הרב".
- בעצם, אף אחד חוץ מאשתי.
- סליחה, הרבנית שלי.

אין תגובות: